Chap 5 – PG171

June 7th, 2018, 4:34 pm

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

Reply Novae Comic, June 7th, 2018, 4:37 pm

Oh Raziol~

Our website was down but we fixed it!

——– ☆*・。☆ ——–

There have been some delays in our schedule and we have to push back the launch date to the 25th. Thank you so much for your patience and understanding!

https://gumroad.com/l/Novae5PT2

——– ☆*・。☆ ——–

To read ahead on the website, click below:

http://www.novaecomic.com/comic/chap-5-pg173/

Reply Advertisement, July 20th, 2019, 8:36 am

User's Comments:

Reply Kumotogi, June 7th, 2018, 5:41 pm

AHHHHHHHHHHHHHHH It's too pure!

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:50 pm

@Kumotogi: Hehe~ ^^ <3

Reply tksocrazy, June 7th, 2018, 6:58 pm

I am legit yelling at the top of my lungs mentally for the two to finally take that leap of faith and kiss. The moment for it to become a reality is right there on the next page. Sulvain wouldn't reject Raz in the heat of the moment, would he? Even if that is a possibility, I hope for at least Raz's sake, that how he feels, is also how Sulvain feels, which should be enough to not scare the necromancer into pushing away and closing himself off.

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:50 pm

@tksocrazy: Ahhhh I know right? Two pages a week really stretches the tension too! But the next page will be up soon soon so we shall see :3

Reply Huntik13 (Guest), June 7th, 2018, 7:27 pm

Oh, how wonderful! =^-^= Sulvain really know treat someone to a good time!!

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:51 pm

@Huntik13: Yes he does! He's a really generous person hehe~ <3

Reply Dee2017, June 7th, 2018, 9:28 pm

All this sweetness is gonna give me cavities. aaaaaaa

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:51 pm

@Dee2017: Lol ~ <3

Reply Lucypoke, June 8th, 2018, 12:13 am

Buying clothes, going to a Caffè... Oh, if only there were cinemas in the 17th century... Oh, a question came to my mind. What kind of movie would be their favorite?

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:54 pm

@Lucypoke: Hehe it's true! 17th century style! XD Oh Raz would love space sci-fi like star trek, and Sulvain would like a broad genre, like romantic comedies and animation and more literary films :3

Reply NikuComics, June 8th, 2018, 12:36 am

Hahaha! His face on the first panel. xD also, nice hair

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:54 pm

@NikuComics: Hehehe~ Raz's hair is a gem XD <3

Reply Moondragon, June 8th, 2018, 2:20 am

Fixing Raz's hair...that made my heart beat just a little faster. As always, the little details make this story just that much more perfect!

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:55 pm

@Moondragon: Ahhh we're so glad and thank you as always! <3

Reply Derpy-Giraffe, June 8th, 2018, 6:56 am

so sweet

Reply Novae Comic, June 11th, 2018, 8:55 pm

@Derpy-Giraffe: ^^ <3 <3

Reply miakoda.kara, June 15th, 2018, 12:21 am

prettiest tea i've ever seen drawn lol

Reply Novae Comic, June 18th, 2018, 3:10 pm

@miakoda.kara: LOL why thank you! I quite enjoy doing the tea part XD

Reply WaifuwithaKnaifu, June 15th, 2018, 4:21 am

This is so wholesome. I love it

Reply Novae Comic, June 18th, 2018, 3:10 pm

@WaifuwithaKnaifu: Thank you! <3 We're so glad!

Reply Matthew (Guest), June 15th, 2018, 3:21 pm

You suddenly just noticed?

Reply Novae Comic, June 18th, 2018, 3:11 pm

@Matthew: Haha Raziol is an anxious bab... he needs time for these things to absorb XD

Post A Comment